، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات رادین

1

1391/2/17 13:11
نویسنده : سمیرا
277 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام عشق من

خوبی؟

قربونت برم الهی..... چقد این روزا بهت وابسته شدم.....

چقد این روزا با بودنت حال میکنم.... وقتایی که ناراحتم بهم یادآوری میکنی که هستی..... وقتایی که خوشحالمم همینطور.....

نمیزاری تنها بمونم و غصه بخورم

حضور بابایی رو قشنگ احساس میکنی.... تا میره تو تند و تند حرکت میکنی.... میدونم مثه خودم از رفتنش ناراحت میشی..... اما دوباره وقتی میادش یه عالمه ذوق میکنی

فدای تو بشم من....

امیدوارم تو هم مردی بشی مثله بابایی..... همونجور مردونه و مهربون......

وقتی رفتیم سونو سه بعدی.... صورتت رو دیدم.... کاملا شبیه بابایی هستی شیطونک من.....

قربونت برم من الهی

مرداد ماه مهربونیه.... منتظرم که بیای برای اون موقع......

امیدوارم بتونیم مامان و بابای خوبی برات باشیم

دوستت دارم فندق کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)