، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات رادین

بدون عنوان

1391/2/17 13:19
نویسنده : سمیرا
297 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

پسر گلم سلام

خوبی عزیزم؟

نفسم اوومدم امروز یه حرفایی بزنم.... مثل دوتا آدم بزرگ و عاقل......

اوومدم بهت یه قول هایی بدم

اول اینکه بهت قول میدم که تمام تلاشم رو برای خوشبختیت میکنم......

قول میدم همیشه همراهت باشم

قول میدم هیچ وقت مزاحم زندگیت نباشم.... نه من و نه بابایی

قول میدم هیچ وقت سرزده به خوونتون نیام.... مخصوصا طرف صبح....... (آخه میدونی خود من از بیدار شدن با زنگ در بدم میاد!!! دوس ندارم کسی طرف صبح خلوتمو بهم بزنه..... کارهایی که مادربزرگت! داره با من انجام میده!)

قول میدم با خوونواده همسرت انقد خووب و عاقلانه برخورد کنم که تو سرخورده و شکسته نشی

ازت هیچ وقت گله نمیکنم که چرا نمیای!!!!...... اگه تو و خانومت شرایط رو مساعد دیدین حتما خودتون میاید دیگه!!!!

قول میدم کارهایی که مادربزرگت سر من آورد هیچ کدوومشو سر خانوومت نیارم

قول میدم انقد مادرشوهر خوبی برای عروسم باشم که حتی نبودنم دلتنگش کنه

قول میدم انقد بهش بها بدم که خودشو پیدا کنه

قول میدم برای عروسیت انقد مایه بزارم که هیچ کمبودی رو اول زندگی تجربه نکنی

پسر من،‌قول میدم انقد برات ارزش قائل شم که به خودم اجازه ندم توو کوچکترین مسائلتون دخالت کنم

قول میدم انقد آب سرد توو زندگیتون نریزم که از هم بخواید سرد بشید

قول میدم بهترین مامان دنیا و مهربون ترین مادرشوهر باشم

میخوام تمام کارهایی که دوست داشتم مادرشوهرم برام انجام بده و کارهایی که دوس داشتم خودم براش انجام بدم رو برای شما بزارم

دلم میخواد با افتخار بگی مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

عاشقتم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آنا
11 تیر 91 23:45
یه عالمه لباس دارم برای نی نی گلتون خیلیم ارزونه . دیدنش ضرر نداره . http://foroshlebastork.blogfa.com/
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:44
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir